GLÓWNY SPONSOR Sponsor Sii

FAQ

BILETY

Czy muszę mieć konto kibica, aby kupić karnet/bilet?

W procesie zakupu karnetu/biletu wystarczą Twoje podstawowe dane – nie jest wymagane konto kibica.

Po podaniu imienia, nazwiska, nr PESEL oraz adresu e-mail możesz zakupić wejściówki na mecz. Jeśli wcześniej kupowałeś już bilet/karnet na mecz Polonii, to również wystarczą powyższe informacje. Pamiętaj, aby na mecz zabrać ze sobą bilet wraz z dowodem osobistym. Uwaga: sprawdź, czy kod kreskowy został wydrukowany czytelnie!

Czy muszę wpisywać dwa imiona?

Jeśli poprzednio podałeś dwa imiona, przy zakupie on-line również wpisz je obydwa.

Kupiłem bilet on-line. Co muszę ze sobą mieć, aby wejść na mecz?

Wystarczy, że wydrukujesz lub będziesz miał w telefonie załącznik z karnetem/biletem i wraz z dowodem osobistym okażesz go przy wejściu. Uwaga: sprawdź, czy kod kreskowy został wydrukowany czytelnie!

Otrzymuję komunikat „Wprowadzone przez Ciebie dane różnią się od danych zapisanych w systemie. Nie możesz kupować biletów w trybie bez Karty Kibica. Skontaktuj się z POK”

Sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne. Zwróć szczególną uwagę na polskie znaki w imieniu i nazwisku. Prawdopodobnie wystarczy je poprawić, aby zakup karnetu/biletu był możliwy.

Kupiłem karnet/bilet i nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem.

W momencie zakupu i potwierdzenia płatności jest generowany e-mail z załącznikiem pdf, który jest Twoim karnetem/biletem. Jeśli nie dotarł do Ciebie, pamiętaj, aby sprawdzić swoją skrzynkę SPAM. Jeśli pomimo tego nie otrzymałeś dokumentu pdf, skontaktuj się z klubem – na pewno Ci pomożemy.

Czy bilet kupiony przez Internet będzie można wymienić w kasie w dniu meczowym?

Istnieje możliwość uzyskania duplikatu karnetu/biletu w kasie. Jednak sugerujemy nie pozostawiać tego na ostatnią chwilę i dzień meczowy.

Jak mogę zapłacić za karnet/bilet?

Płatność on-line jest dokonywana za pośrednictwem operatora PayU, który udostępnia praktycznie wszystkie nowoczesne rozwiązania płatnicze. Od sezonu 2020/2021 kartami płatniczymi można płacić także w kasach.

Moja płatność nie powiodła się i nie mogę ponownie kupić biletu.

Po odrzuceniu płatności przez operatora PayU lub Twój bank będziesz mógł ponowić próbę zakupu karnetu/biletu po 30. minutach.

Polonia TV

Co muszę zrobić, aby obejrzeć transmisję meczu?

Na początku należy utworzyć konto na Polonia TV – link, a następnie wykupić transmisję meczu.

Co muszę zrobić jeśli nie otrzymałem linku aktywującego konto?

Pamiętaj, aby sprawdzić swoją skrzynkę SPAM. Jeśli pomimo tego nie otrzymałeś linku i nie masz możliwości aktywizacji konta na Polonia TV, skontaktuj się z klubem – na pewno Ci pomożemy.

Co jeśli zapomniałem hasła?

Istnieje możliwość zmiany hasła po kliknięciu na platformie Polonia TV „Zapomniałem hasła” i wpisaniu adresu e-mail.