Klub

Nowe otwarcie w Polonii Warszawa. Poznajcie nasz dział sprzedaży i marketingu

Data publikacji: 04.10.2023

„Czarne Koszule” zreorganizowały struktury połączonego Działu Sprzedaży i Marketingu. Z początkiem października pracę rozpoczął Grzegorz Leśniewski, który objął rolę dyrektora ds. marketingu i sprzedaży. Dodatkowo do zespołu marketingu i komunikacji dołączył Błażej Ślęzak. W klubie pozostał Kamil Rykaczewski, który odpowiada za komunikację oraz działania związane z organizacją dnia meczowego.

 – Potrzebowaliśmy zmian. Klub stawia sobie ambitne cele, tak więc do ich realizacji potrzebowaliśmy ambitnych osób. Ludzi z pasją, kreatywnych i profesjonalistów, którzy będą wdrażać i realizować projekty związane ze sprzedażą i nowymi technologiami w KS Polonia – powiedział właściciel klubu przy Konwiktorskiej 6 Gregoire Nitot.

Grzegorz Leśniewski – Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży odpowiedzialny za m.in. kierowanie działem marketingu oraz za pozyskiwanie sponsorów i partnerów biznesowych. Grzegorz jest absolwentem Historii Uniwersytetu Szczecińskiego. W swojej karierze zawodowej pracował jako dziennikarz sportowy, specjalista ds. eCommerce, czy też Manager Marketingu, Manager ds. rozwoju biznesu w firmach z branży nowych technologii.

„Projekt i wizja KS Polonia, a także osoba właściciela Gregoire Nitota sprawiła, że propozycja dołączenia do klubu była dla mnie decyzją łatwą – mówi Grzegorz Leśniewski. – Jestem zaszczycony, że mogę pracować dla tak wspaniałego klubu, z tak piękną i bogatą historią. Przed nami wiele ciekawych projektów i dużo ciężkiej pracy, ale z wszystkimi ludźmi wokół, tak bardzo zaangażowanymi w dobro klubu, a także dzięki wyjątkowej społeczności kibicowskiej Czarnych Koszul jestem pewny, że w krótkim czasie osiągniemy zakładane przez nas cele – dodał. 

Błażej Ślęzak – specjalista ds. sponsoringu i marketingu odpowiedzialny za m.in. tworzenie materiałów na media społecznościowe Polonii, wsparcie w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi, sponsorami oraz ich obsługę. Błażej jest fanem Polonii od 2009 roku. Od 2017 pracował w wolnych chwilach przy naszej telewizji klubowej Polonia TV, współtworząc dla niej materiały, a także komentując łącznie blisko 90 meczów Polonii na poziomie 3. ligi oraz później 2. Ligi na antenie WP Pilot. Ukończył centralny kurs spikera organizowany przez PZPN. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w międzynarodowych korporacjach w tamtejszych działach marketingu jako specjalista, gdzie koordynował i zarządzał komunikacją w mediach społecznościowych.

„Cieszę się z tego „transferu” i możliwości, które otwierają się przede mną wraz z rozpoczęciem pracy na pełen etat w klubie, którego jestem kibicem. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe w połączeniu z „czarnym sercem”, pomoże zespołowi marketingowemu najstarszego klubu stolicy”.

Kamil Rykaczewski – specjalista ds. komunikacji odpowiedzialny m.in. za tworzenie materiałów w mediach społecznościowych, realizowanie działań marketingowych i brandingowych, a także za organizację dnia meczowego. Kamil jest studentem piątego roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. W przeszłości związany z lokalnymi redakcjami oraz portalami internetowymi, realizując w nich także działania promocyjne i marketingowe. Na Polonii pracuje od początku lipca br.

Cieszę się, że będę mógł kontynuować dotychczasową współpracę z klubem w tak ambitnym i doświadczonym zespole. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami osiągniemy postawione przed nami cele oraz spełnimy oczekiwania kibiców Czarnych Koszul„.