FAQ

BILETY

Miałem/ -am konto w dotychczasowym systemie biletowym – czy zadziała ono w nowym?

Jeśli Twój adres email znajduje się już w bazie, nie musisz zakładać nowego konta – wystarczy zresetować hasło.

Czy muszę mieć konto, aby kupić karnet?

Tak, kupna karnetu można dokonać tylko z zarejestrowanego konta. Jeśli już je posiadasz, zaloguj się.
Aby założyć konto, kliknij baner ZAŁÓŻ KONTO i wypełnij formularz. Podanie numeru PESEL oraz imienia, nazwiska, adresu email oraz ustawienie hasła jest obowiązkowe. Należy także zaakceptować zgody oznaczone czerwoną gwiazdką *.

Zapomniałem / -am hasła, czy mogę je odzyskać?

Zresetowanie hasła jest możliwe. Aby to zrobić, kliknij przycisk Nie pamiętam hasła znajdujący się w oknie logowania, a następnie podaj adres email, na który założone było konto i kliknij ODZYSKAJ. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło, którego należy użyć w procesie logowania.

Jak kupić bilet/ karnet na cały sezon dla siebie lub innych osób?

Kliknij przycisk KUP BILET/ KUP KARNET. Z mapy przedstawiającej podgląd boiska i układ stref wybierz strefę biletową (A-C) oraz sektor – po najechaniu kursorem na konkretny sektor zobaczysz ceny poszczególnych karnetów oraz liczbę wolnych miejsc. Po kliknięciu na wybraną strefę pojawi się podgląd miejsc (dostępne miejsca oznaczone są kolorem niebieskim).
Jeśli zamawiasz bilet/ karnet wyłącznie dla siebie, zaznacz jedno miejsce i kliknij przycisk Koszyk.
Jeśli zamawiasz bilet/ karnet dla więcej niż jednej osoby poza karnetem rodzinnym, zaznacz wszystkie pożądane miejsca i kliknij przycisk Koszyk.
Widok koszyka prezentuje dane jednego lub wielu biletów/ karnetów. Wprowadź numer PESEL swój bądź osoby, dla której składasz zamówienie w polu PESEL i kliknij przycisk PRZYDZIEL. Jeśli numer PESEL istnieje już w bazie, powiązane z nim dane zostaną automatycznie zapisane. Jeśli PESEL nie był jeszcze używany na stronie, po kliknięciu przycisku PRZYDZIEL pojawi się formularz, w którym należy podać imię i nazwisko. Następnie, wybierz formę biletu: Bilety lub E-karta kibica (karnet). Te kroki należy wykonać w przypadku każdego z karnetów/ biletów.
Po uzupełnieniu danych i wyborze formy biletu naciśnij przycisk Podsumowanie. Następnie, wybierz formę płatności i kliknij REALIZUJ. W następnym kroku dokonaj wpłaty należności za zamówienie. Gdy transakcja otrzyma status Zrealizowana, uzyskasz dostęp do biletu/ -ów w formie wybranej w trakcie zlecania zamówienia.
Bilety: kliknij przycisk PRZEJDŹ DO BILETU/ PRZEJDŹ DO KARNETU. Każdy mecz z sezonu posiada swój unikatowy bilet. Kliknięcie przycisku PRZEJDŹ DO BILETU umożliwia dodatkowo pobranie BILETU MOBILNEGO poprzez podanie numeru telefonu komórkowego oraz PRZESŁANIE LINKU do biletu na wybrany przez siebie adres email.
E-karta kibica (karnet): kliknięcie przycisku ALTERNATYWY WYDRUK otworzy kartę w nowej karcie, skąd można pobrać do wydruku. Kliknięcie przycisku MOBILNA KARTA WIRTUALNA umożliwia pobranie karty poprzez podanie numeru telefonu komórkowego.

Bilety a E-karta Kibica – czym się różnią?

Bilety to zbiór oddzielnych biletów na wszystkie mecze. Każdy bilet z puli posiada unikalny kod kreskowy konieczny do okazania przy wejściu na stadion.

E-karta Kibica (karnet) umożliwia wejście na wszystkie mecze w sezonie za okazaniem jednej E-karty
(karnetu).

Obie opcje umożliwiają:  

  • wydruk biletu,
  • pobranie i/lub przesłanie biletu na telefon,
  • wydruk biletu przez kasjera w kasie po podaniu numeru PESEL lub imienia i nazwiska.

Jak kupić rodzinny karnet na cały sezon?

Zniżka w związku z karnetem rodzinnym naliczana jest automatycznie podczas uzupełniania formularza przy zakupie karnetu czerwonego lub czarnego.  
Kliknij przycisk KUP KARNET. Z mapy przedstawiającej podgląd boiska i układ stref wybierz strefę biletową (A-C) oraz sektor – po najechaniu kursorem na konkretny sektor zobaczysz ceny poszczególnych karnetów oraz liczbę wolnych miejsc. Po kliknięciu na wybraną strefę pojawi się podgląd miejsc (dostępne miejsca oznaczone są kolorem niebieskim). Zaznacz wszystkie pożądane miejsca dla rodzica oraz towarzyszących mu dzieci i kliknij przycisk Koszyk
Widok koszyka prezentuje dane wszystkich karnetów. Wprowadź numer PESEL rodzica oraz numery PESEL dzieci, dla których składasz zamówienie w polach PESEL i kliknij przycisk PRZYDZIEL. Jeśli numer PESEL istnieje już w bazie, powiązane z nim dane zostaną automatycznie zapisane. Jeśli PESEL nie był jeszcze używany na stronie, po kliknięciu przycisku PRZYDZIEL pojawi się formularz, w którym należy podać imię i nazwisko. Po wpisaniu numeru PESEL dziecka, system automatycznie przydzieli je do odpowiedniej grupy wiekowej (0-7 lub 8-18 lat). 
Następnie, wybierz formę biletu: Bilety lub E-karta Kibica (karnet). Te kroki należy wykonać w przypadku każdego z karnetów. 
Po uzupełnieniu danych i wyborze formy biletów naciśnij przycisk Podsumowanie. Okno Podsumowanie transakcji prezentuje cenę karnetów z uwzględnieniem zniżki rodzinnej. Wybierz formę płatności i kliknij REALIZUJ. W następnym kroku dokonaj wpłaty należności za zamówienie. Gdy transakcja otrzyma status Zrealizowana, uzyskasz dostęp do biletu/ -ów w formie wybranej w trakcie zlecania zamówienia. 
Bilety: kliknij przycisk PRZEJDŹ DO BILETU/ PRZEJDŹ DO KARNETU. Każdy mecz z sezonu posiada swój unikatowy bilet. Kliknięcie przycisku PRZEJDŹ DO BILETU umożliwia dodatkowo pobranie BILETU MOBILNEGO poprzez podanie numeru telefonu komórkowego oraz PRZESŁANIE LINKU do biletu na wybrany przez siebie adres email.
E-karta Kibica (karnet): kliknięcie przycisku ALTERNATYWY WYDRUK otworzy kartę w nowej karcie, skąd można pobrać do wydruku. Kliknięcie przycisku MOBILNA KARTA WIRTUALNA umożliwia pobranie karty poprzez podanie numeru telefonu komórkowego. 

Kiedy nalicza się rabat na karnet rodzinny?

Po dodaniu do koszyka karnetu czerwonego lub czarnego i uzupełnieniu danych rodzica i dzieci, pole Razem znajdujące się na dole formularza pokazuje cenę karnetów przed zniżką. Aby zobaczyć faktyczny koszt karnetu rodzinnego po rabacie, kliknij przycisk Podsumowanie. Otworzy się okno Podsumowanie transakcji prezentujące cenę karnetów z uwzględnieniem zniżki, która nalicza się automatycznie

Polonia TV

Co muszę zrobić, aby obejrzeć transmisję meczu?

Na początku należy utworzyć konto na Polonia TV – link, a następnie wykupić transmisję meczu.

Co muszę zrobić jeśli nie otrzymałem linku aktywującego konto?

Pamiętaj, aby sprawdzić swoją skrzynkę SPAM. Jeśli pomimo tego nie otrzymałeś linku i nie masz możliwości aktywizacji konta na Polonia TV, skontaktuj się z klubem – na pewno Ci pomożemy.

Co jeśli zapomniałem hasła?

Istnieje możliwość zmiany hasła po kliknięciu na platformie Polonia TV „Zapomniałem hasła” i wpisaniu adresu e-mail.