KUP BILET

 

INSTRUKCJA ZAKUPU BILETU*

*Uprzejmie prosimy o zwrócenie uwagi, żeby kod kreskowy wydrukowany na bilecie był wyraźny (nierozmazany). Z biletem wydrukowanym w domu podchodzimy bezpośrednio do bramki i umieszczamy go w czytniku.

Przy zakupie biletu dla dziecka w wieku 12-18 lat prosimy wybrać rodzaj biletu "Dziecko 12-18 lat (cena) Internet". Przy wyborze dla takiej osoby biletu "Ulgowy 10" lub "Ulgowy 20" system zasygnalizuje błąd ("Nieprawidłowy bilet/karnet!") i nie pozwoli na zakup biletu.

 

Prosimy wszystkie osoby, które były na meczach w poprzednim sezonie (od sierpnia 2015 r.) i zarejestrowały się w bazie kibiców, a które chciałyby kupić bilet przez Internet na mecze w nowym sezonie, o przesłanie na adres bilety@kspolonia.pl wiadomości zawierające podstawowe dane: imię, nazwisko, PESEL (lub nr dokumentu stwierdzającego tożsamość w przypadku braku PESEL) oraz aktualny adres e-mail, który będzie używany w procesie sprzedaży biletów przez Internet.

 

Prosimy również, aby wiadomości e-mail były napisane według poniższego wzoru:

 

Imię:

Nazwisko:

PESEL:

Adres e-mail:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w oświadczeniu dla potrzeb niezbędnych do tworzenia bazy danych kibiców/sympatyków Polonii Warszawa oraz na ich przekazywanie osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach marketingowych.

 

Kupując bilet przez Internet akceptuję Regulamin sklepu internetowego spółki Polonia Warszawa S.A znajdujący się na stronie www.kspolonia.pl/pl/regulamin

Osoby, które jeszcze nie korzystały z internetowej sprzedaży, ale podawały adres e-mail na papierowym oświadczeniu i nie otrzymały (lub nie mogą pozyskać) hasła do logowania do systemu sprzedaży prosimy o skorzystanie z opcji „Zapomniałem hasła” znajdującej się na stronie logowania. System poprosi o podanie numeru PESEL oraz adresu e-mail użytego do rejestracji, jeśli wszystko będzie się zgadzać, automatycznie zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem.

Jeżeli jednak w ciągu 15 minut nie nadejdzie wiadomość lub system poinformuje, że dane się nie zgadzają prosimy o wysłanie takiej samej wiadomości, jak osoby, które nie podawały adresu e-mail na adres bilety@kspolonia.pl. Powodem tego typu sytuacji są najczęściej drobne pomyłki przy przepisywaniu odręcznie napisanych adresów z oświadczeń.

 

Osoby, które nie są zarejestrowane w bazie kibiców prosimy o osobiste zgłoszenie się do pokojów 112 lub 205 mieszczących się w siedzibie klubu (w godzinach od 10 do 15 w dni powszednie) lub do kas biletowych (w godzinach otwarcia podanych przed każdym meczem na naszej stronie) z dowodem tożsamości i w celu dokonania rejestracji (adres e-mail również jest wymagany).

 

Dane dostarczone poprzez Internet oraz dane składane w klubie osobiście przez kibiców będą uaktualniane raz dziennie, dlatego po ich przekazaniu, zakup biletów drogą elektroniczną będzie możliwy dopiero w następnym dniu roboczym.

 

logo dotpay  Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

 

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres bilety@kspolonia.pl